#1 Skrevet Juni 6, 2015 Trenger en DIY eller noen gode innspill på hvordan det er å demontere taktrekk i type 89 med takluke. Noen som har erfaring med dette ? området rundt takluke og takluke jeg tenker mest på Setter pris på alle innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2015 Jeg fulgte denne da jeg byttet på min s2 coupe. Funka veldig bra. http://www.tvr-cerbera.net/Public/Audi_Coupe_Headlining/Index.html Godt tips: husk å vær nøye på hva du demonterer. Jeg røk ene festet øverst på b-stolpen. kan vel skyldes å være litt ivrig blanda med skumlesing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2015 Genialt ! Takk Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2015 Ingen årsak Btw var første treff når du googler "headliner audi coupe" [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...