#1 Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Her er noen bilder av ombygging på 2 forkjellige biler vi fant en løsning som har funket veldig greit så langt .Har ikke noen mål ,men det går an å se ut fra bilder hvordan det er løst. Skulle mål trenges er det bare å ta kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2015 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2015 Hele greia er egentlig veldig lik denne bare vi laget det selv og i stål for å ha mulighet til å sveise det fast for å stive av og for å få petalvinkelen lik som de andre pedalene [ATTACH=CONFIG]226274[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2015 Hvilken clutchsylinder brukte du til dette ?? Den som er på det nederste bilde ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2015 Eg brukte den på nederste bilde ja men vankassen måtte moddes litt med hammer for å få skrudd av lokket så anbefaler den andre om du har vannkasse. Petter Lønning sin jetta som ikke har vannkasse brukte vi med ekstern tank burde nok vært motsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2015 Hvilken andre mener du ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2015 Bilde 3 og 4 i post 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...