#1 Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Hei, holder på å hente meg en AFN motor. Den kommer ifra en 1999 Passat. Dessverre følger det ikke med hjerne til denne. Kan jeg nu bare gå å kjøpe meg en brukt sak på nett ?? Golf, Passat spiller ingen rolle ?? Har årstall noe å si ?? Ting jeg må være ops på ?? Heter alle hjerner 038906018P til AFN ?? De flerste heter det som jeg har funnet i hvert fall !! Om det var til Golf, Passat, Audi hadde alle dette nummer !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2015 Audi A4 kom med AFN motor 1995-01 Passat kom med AFN motor 1996-00 Verken Golf,Borra,A3,eller Octavia kom med motorkode AFN rundt 1999 Ville nok ha kjøpt en til Audi eller Passat,fra det tids rommet som nevnt over. Og da helst rundt 99. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2015 Har 2stk ECU til salgs. Med delenr. 038906018P Hadde et problem som kom og gikk hvor Passat'en gikk i nødmodus. Byttet ECU, turbo etc. Så viste det seg at det var vakkel i ledningsnett til ECU, så begge disse fungerer helt sikkert uten at jeg kan gi noen garanti. Ble kjøpt hos hugger til 1000kr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 21, 2015 Dealen gikk dessverre i vasken. Transportøren trakk seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...