#26 Skrevet Juni 10, 2015 Er det ikke flere som har lyst til å vise frem litt modz ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 10, 2015 s4 før (2003) s4 etter (2012) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 10, 2015 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 10, 2015 Original 98 Golf MK4 1.6 SR (har ikke bilde fra før jeg lakkerte grillen) Etter lakkering, Corvette-hjul og div. annet 83 Golf C Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 13, 2015 Får vel vise fram A4n litt da Handla bilen i 2010 og den så da slik ut.. høy å jævlig Etter noen år, diverse mods etc ser den slik ut: Med flat fives: Med ESM 007: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 13, 2015 Så har vi Jettan jeg hadde for et par år siden nå.. gud som tiden flyr Ved kjøp så den slik ut.. med chrome og alt.. etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 13, 2015 Touran før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 14, 2015 (endret) Lakkert kalippere,9x20" et 25, s8 speilkapper org, org w12 grill, facelift baklamper, soting fra b stolpe, s8 look eksos. Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 14, 2015 FØR: Fra den dagen jeg kjøpte den: NÅ: noen kroner og timer etter ser den slik ut, pr dags dat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 4, 2015 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 4, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 7, 2015 Slenger meg på med gamlebilen; Før og etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 7, 2015 Fra jeg kjøpte den Når jeg solgte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 7, 2015 Har desverre ikke før-bilde av min første VW, da moddingen begynte (hele) 3 dager etter at jeg kjøpte den i 1998, dette var en 1996 Polo Colour Concept. Men den ble kjøpt 100% original, helt maken til denne bortsett fra felgene: 2 år senere så den sånn ut (med sin erstatter stående ved siden av) Så ble det nesten et tiår med diverse raske Mazdaer før det ble anskaffet nok en liten dønn original VW i 2009, en Lupo 3L TDI: som ble seende slik ut etterhvert: Men før den ble solgt så kjøpte jeg en gammel Golf som kunne være arbeidsbil/bruksbil når Lupoen ble skrudd på: Som ble (som alltid) en prosjektbil i seg selv etter at Lupoen hadde fått seg en ny eier. Den så ut omtrent som dette før den ble solgt tilbake til han som solgte den til meg noen år i forveien og nå er jeg VAG-løs igjen for øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...