#1 Skrevet Juni 7, 2015 Det kommer et hyl ved start av motor. Har hørt at dette kan være starteren som henger og at det er en vanlig feil. Noen som kjenner til problemet og hva som er årsaken til det? Lurer på om jeg bare må kjøpe ny starter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2015 Min mor hadde samme ulyd i sin Golf4. Var starteren ja. Hjalp å demontere den og smøre opp. Har også smurt opp grunnet samme ulyd på en Galant. Var bakre lagret som trengte litt smøring. Har man skruvd litt før klarer man det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2015 Takk for info Fant denne som beskriver det meste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2015 Har samme ulyden i min Golf 4 TDI. Burde få ut fingeren og se om jeg får overhalt starteren en vakker dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2015 Har samme lyden i min 1.6 golf 4 også så er vel bare å få ut starteren og smøre den opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2015 Hadde samme lyd i min golf4 i over 7 år, gjorde aldri noe med det, nå er bilen solgt [emoji14] Ble aldri noe værre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...