Anbefalte innlegg

skulle hatt tak i en haifinne jeg,så hvis det er noen som har en å selge meg så ta kontakt fort..driver nå og nærmer meg slutten på hel lakkering av min kjære polo.. hel lakkering fordi enkelte ikke klarer å holde fingrene av fatet! :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du sier det, så skulle jeg bytta ut antenne på S6'n også... Kanskje det hadde blitt kult med haifinne på den også... Noen som har eller vet hvor de selger, så må dere ROPE ut....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja, har dere spurt på mekonomen, torshov,nbs osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sjekka litt på internett, men finner bare fake sharkfin.... Må jo ha med antennen innebygd da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle hatt tak i en haifinne jeg,så hvis det er noen som har en å selge meg så ta kontakt fort..driver nå og nærmer meg slutten på hel lakkering av min kjære polo.. hel lakkering fordi enkelte ikke klarer å holde fingrene av fatet! :fy:

 

Hei og velkommen til klubben Tove :)

jeg tror at http://www.mobilsentrum.no har haifinne til din bil, men er ikke helt sikker på om dette er en fake haifinne..

Ønsker deg lykke til uansett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med din lokale BMW forhandler. De har orginale haifinner i flere størrelser og fasonger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk folkens.. skal sjekke ut tipsene deres :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så lett å få tak i gitt...må liksom prøve å kjappe meg litt,sånn at dem får lakkert den og satt den på samtidig som dem først driver :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en haifinnelignende antenne på Bilextra/Mobirek i lillestestrøm, av merke Calearo modell Shark. Den passet rett i hullet på bilen.

tCIMG0012.jpg

 

Får inn radio veldig dårlig, men jeg hører nå kun på CD... (Mulig det er noe feil kobling i forhold til at den skal ha 12V (som jeg tok fra baklyset)).

 

Husk at haifinneantenner ofte kun er beregnet på GPS. Mener jeg sjekket opp også hos en Saab forhandler, men de var ikke behjelpelige eller så var den kun til GPS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.