Audi A4 allroad 190hk, Webasto, H-feste, Norsk bil! 2014, 27 100 km, kr 499 800,-

Anbefalte innlegg

Oppdatert i siste post

 

 

Da har tiden kommet for å bytte ut Allroaden.

 

61_1325452783_xl.jpg

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60309461

 

Nydelig norsksolgt Audi A4 Allroad 2.0 TDI quattro 190hk med helt riktig utstyr klar for omgående levering.

 

Bilen er levert av Møller Bil Vest og ble foliert matt hvit og matt sort med Avery Dennison folie av Superprint i Vestby da den var ny for å beskytte lakken. Fargen er opprinnelig Fantomsort Metallic med grå hjulbuelister og fangere. Under skjuler det seg med andre ord lakk uten en eneste vaskeripe eller det minste spor av uvørne ”naboer” på parkeringsplassen. Folien kan fjernes før overtagelse om ny eier ønsker dette. Bilen har sprekk i frontrute som følge av steinsprut på bildene, men time for ruteskift er bestilt hos Møller Ensjø slik at dette løses før ny eier overtar.

 

Bilen er røyk-, dyr-, og barnefri. Baksetene er knapt brukt.

 

Her får du med originale 18" sommerhjul med Audi Rotor-design med Pirelli P-Zero sommerdekk, originale Audi 18" vinterhjul med piggfrie Yokohama IG50 vinterdekk, og avtakbart hengerfeste inkludert i prisen. Årsavgift for 2015 er inkludert og bilen har 5år / 100 000 fabrikkgaranti fra den var ny.

 

Bilen er en drøm å kjøre med helt nydelig motorkarakteristikk og krefter i massevis. 190 hk og 380 nm er tilgjengelig i et bredt register og gjør både korte og lange turer til en fryd. Denne motoren er langt mer arbeidsvillig enn sine motparter på 163 og 177 hk og tilfredsstiller også EURO6 kravene

 

Bilen sitter godt på veien og firehjulstrekk sørger for at du alltid kommer deg frem. Lynraskt S-tronic automatgir og cruisecontroll sørger for at bilen gjør unna både landevei- og bykjøring silkemykt. Sportsstoler i skinn/alcantara med varme sammen med automatisk klimaanlegg gjør at både du og dine passasjerer sitter godt og komfortabelt. Parkeringssensorer foran og bak sørger for at parkering går som en drøm.

 

Bilen er forøvrig meget godt utstyrt med Webasto motor- og kupévarmer med fjernkontroll, Audis MMI navigasjon plus, Dab+ radiomottak og Audi Music Interface slik at du kan spille musikk fra iPhone eller andre smarttelefoner, i tillegg til utvidede tilkoblingsmuligheter for iPod eller andre Mp3-spillere. Bilen har også harddisk for lagring av musikk, inngang for minnekort og DVD-spiller. Multifunksjonsratt med betjening av bla. handsfree for telefon, Lys- og regnsensor med fjernlysassistent og cruisecontroll, Coming/Leaving home funksjon og elektrisk innklappbare speil, originale stoff- og gummimatter samt original bagasjeromsmatte, skipose og originale mørke ruter.

 

Se utstyrsliste under for komplett utstyr eller ring meg om du lurer på noe.

 

Vurderer litt større bil. Innbytte i Volkswagen Touareg, Porsche Cayenne eller BMW X5 kan derfor vurderes.

 

Quattro Sport(33190,-)

Fjernstyrt kupevarmer (24040,-)

Sportspakke pluss (33190,-)

Navigasjonspakke (31730)

Teknikkpakke (8900,-)

Parkeringssystem foran/bak Tekn.pakke (5000,-)

Lys-/regnsensor med fjernlysassisten (1700,-)

Cruisecontroll Teknikkpakke

Skipose Teknikkpakke

18" 5-arms rotordesign

Ekstra mørke ruter (5260,-)

Bluetooth Grensesnitt (3750,-)

Navigasjon Plus Navi.pakke (8830,-)

Radiomottak Digital (Dab+) (4200,-)

Skinn/Alcantara Sportspakke pluss

Automatisk avblendbart innv. speil (3510,-)

El.innklappbare speil vinterpakke

MLF-sportsratt (3690,-)

Taktrekk sort stoff (3190,-)

Lyspakke Vinterpakke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært masse trafikk på finn.no og et par innbytteforespørsler, men denne er fremdeles til salgs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du er her du og? Mente jeg hadde sett dette nummeret på forumet [emoji3]

 

d6455fc835ada4abb27e63a2e4d6911d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja. Ute på tur hjem til Romsdalen hvor kjæresten er fra, så da måtte Allroaden være med :)

 

20191994408_8e4454a836_o.jpg

 

19757314444_ecdb1ef0e7_o.jpg

 

Bilen ble forøvrig ikke solgt før annonse gikk ut, så da har jeg den forståelig nok enda. Fikk endel innbytteforslag, men ikke noe som frista nok. Kommer for salg igjen etter ferien med en noe lavere pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil der den stod. Lykke til med salget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen var nok priset noe høyt i sommer, noe som resulterte i en rekke innbytteforespørsler, men ingenting som ble noe av, bestemte jeg meg for å beholde den litt lit.

 

Nå har jeg av har jeg nå tatt av folien og justert prisen. Bilen fremstår som veldig pen og er som ny på innsiden, så nå bør den gå.

 

17_804159240.jpg

 

La den ut på finn igjen idag ( http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=68270417&fks=68270417 ) og har allerede fått et par henvendelser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.