Anbefalte innlegg

2008 Audi A4 2,0TDI 170hk quattro

Er det noen her som jobber i Møller som kunne svart meg på hvor lenge delegarantien gjelder på motordeler; km/år? EGR-ventil for å vere nøyaktig. Har vore skiftet for ikke så alt for lenge siden om jeg ikke husker feil. Fusket forferdelig på vei hjem fra Våler igår.. Jobbet i Møller-systemet for litt over ett år siden men husker ikke helt hvordan det var.

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut svaret på spørsmålet.. 3år/100 000km :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut svaret på spørsmålet.. 3år/100 000km :)

husk at du har 150 000 km og 5 års reklamasjonsrett også da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er jeg klar over, men bilen er 7 år og har gått 225 000km :) Så bare i historikken at EGR-ventilen var byttet for 3 år og 4mnd siden/80 000km, akkurat utenfor delegarantien på tiden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bør det ikke være 5 års reklamasjonrett på delen du har fått byttet? Det er jo ikke en slitedel så den bør gjelde under samme reglen som alt annet man kjøper i Norge som er ment til å vare lenge?:) Vet ikke om det er sånn, bare litt tanker ,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.