Anbefalte innlegg

Noen som har montert senk/gewinde og har de originale fjærene til salgs? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... jeg hadde dette vet jeg, men vet ikke lenger. Har mye fjærer liggende. Er det noen kjennetegn jeg kan se etter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle skal ha fargekoder, men jeg kjenner ikke disse. Vil bare ha litt strammere originalfjærer på TDIen min, senking interesserer meg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok en kikk i delekatalogen, og det er helt utrolig mange fjærer til hver årsmodell, så hvis man ikke vet hva man har så kan man fort bruke en time eller to på å finne ut hva man sitter med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror mine er kastet. Har noen fjærer, men vet jo ikke hva det er til lenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du sikker på at GTI-fjærene vil gjøre understellet stivere? Det er noen år siden jeg hadde mk4 GTI, men jeg husker den ikke som særlig sportslig originalt. Monterte H&R-fjærer rimelig kjapt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fjærer fra en golf 4 evt bora med vr5 v6 fwd er sikkert stivere og..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men hvordan er forakselvekten på VR5 i forhold til 1.8T eller TDI som jeg har? Vil jo helst ikke heve bilen, den er høy nok allerede! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.