#1 Skrevet Juni 8, 2015 Noen som har montert senk/gewinde og har de originale fjærene til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 8, 2015 hmmm.... jeg hadde dette vet jeg, men vet ikke lenger. Har mye fjærer liggende. Er det noen kjennetegn jeg kan se etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2015 Alle skal ha fargekoder, men jeg kjenner ikke disse. Vil bare ha litt strammere originalfjærer på TDIen min, senking interesserer meg ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2015 Jeg tok en kikk i delekatalogen, og det er helt utrolig mange fjærer til hver årsmodell, så hvis man ikke vet hva man har så kan man fort bruke en time eller to på å finne ut hva man sitter med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2015 Noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2015 tror mine er kastet. Har noen fjærer, men vet jo ikke hva det er til lenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2015 Er du sikker på at GTI-fjærene vil gjøre understellet stivere? Det er noen år siden jeg hadde mk4 GTI, men jeg husker den ikke som særlig sportslig originalt. Monterte H&R-fjærer rimelig kjapt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2015 fjærer fra en golf 4 evt bora med vr5 v6 fwd er sikkert stivere og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2015 Ja, men hvordan er forakselvekten på VR5 i forhold til 1.8T eller TDI som jeg har? Vil jo helst ikke heve bilen, den er høy nok allerede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 15, 2015 Jeg prøver igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...