#1 Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Hei, Noen som har deler til Golf 1, eller som har tips til hvor man kan kjøpe nytt? Gti frontleppe Høyre speil med innvendig justering A-stolpe deksler Justerbart senkesett Gti skjermutbyggere Lyktesenk Frontlykter med kryss Nedre lister på sidene Baklukelås med nøkler Bensinlokk Kan gjerne handle i utlandet om det er rask leveringstid. Setter pris på svar. Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2015 eg har frontrute til deg fra en golf mk1 83 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2015 Hvor i landet? Pris, og evt sender du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 9, 2015 hordaland mellom bergen og stavanger. usikker om det går sende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 9, 2015 Er interessert om du sender. Ser de selger de på nett i Tyskland, og bye frontruter blir jo sendt rundt de og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 9, 2015 Vwheritage er en fin side for mk1 deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 9, 2015 Vwheritage er en fin side for mk1 deler Rask leveringstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 9, 2015 Ganske rask leveringstid tror jeg, har bare brukt de en gang, men de gikk ihvertfall rask og de har det meste du kan tenke deg av deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 9, 2015 Ganske rask leveringstid tror jeg, har bare brukt de en gang, men de gikk ihvertfall rask og de har det meste du kan tenke deg av deler Flott! Og prisene er gode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 9, 2015 Liker prisene ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 9, 2015 Liker prisene ja Får kikke litt i kveld. Det haster mest med tenningslås, noen som vet hvor man får det? Evt om man får brukt fra noe annen VW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 9, 2015 Ligger ute mye deler på finn, går ann å se om du finner noe der, eventuelt på opphøggeri rundt om kring, spørss vel om du skal ha låsecylinder eller den elektriske delen... Mulig møller kan ha? De har ikke alt til disse gamle bilene, men mulig cab har samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 9, 2015 Ligger ute mye deler på finn, går ann å se om du finner noe der, eventuelt på opphøggeri rundt om kring, spørss vel om du skal ha låsecylinder eller den elektriske delen... Mulig møller kan ha? De har ikke alt til disse gamle bilene, men mulig cab har samme? Okei. Nøkkelen har brønni opp, så om det går så bytter jeg kun den elektriske delen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 9, 2015 Har ikke så mye peiling her, men visst låsesylinder er god og slarkfri vil jeg tro at det skal vere mulig å bytte bare den elektriske enheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2015 Jeg har nye speil til deg. Sorte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 11, 2015 Jeg har nye speil til deg. Sorte. Hvor i landet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 12, 2015 Hvor i landet? Bergen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 15, 2015 Oppdatert tråden. Om noen har dette eller har tips til billige deler setter jeg pris på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...