#1 Skrevet Juni 9, 2015 (endret) 7a kammer 3000kr SOLGT 7a topp 1500kr 7a toppdeksel 600kr 7a svinghjul 1500kr 5 trins girkasse 1000kr kortdiff med sperre 1000kr Senkesett av ukjent merke 1000kr Rs2 fanger (replika) 1500kr Drivakslinger SOLGT Refleksplate SOLGT Grenrør SOLGT Sportsratt SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2015 Tilstand på kammene? Noe slitemerker etc? Byr deg 2500 inkl frakt om de er bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2015 Minimalt med slite merker. Fant kun en liten ripe på en av dem, er ellers i bra stand. De blir beholdt om jeg ikke får 3000kr for dem dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2015 Glasstakluke ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2015 Har du drivakslinger til 90 quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2015 Ikke glasstakluke Anders Drivakslinger har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2015 pris på akslinger foran ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 21, 2015 Solgt dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2015 Hei-Er dørene ok på 90'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2015 Dørene på venstre side er bulkete og stygge, h/side er hele og fine. Kan sende bilder på mail om ønskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 24, 2015 Ja takk-gjerne begge sider og da av fremdørene. Det er listene som er interessant. 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2015 Bilen ble ikke vraket. Fortsatt mye deler igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 19, 2015 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2015 Hei igjen Tarek. Jeg lurte på om temperaturmåleren fungerte på bilen da den sist var i drift? I tilfelle kunne jeg tenkt meg å kjøpe sensoren som sitter i blokka, det er tydeligvis flere utgaver av denne og jeg har nå prøvd to nye på min uten at det har fungert riktig. Eventuelt prøvd både instrumentet og sensoren. Hvordan farge er det på taktrekket i bilen? Kunne du sendt meg bilder på samme e-post som sist? Mvh Ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 26, 2015 Den fungerte før jeg satt bilen fra meg Kan knipse et bilde av sensoren i blokka og taktrekket. Det er forresten takluke på bilen jeg har. Sender deg epost imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2015 Supert👌 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...