Tips/hjelp N75, Boost controller, Oppgradert slange til LMM fra Turbo (bilder?)

Anbefalte innlegg

Hei

Holder på og oppgradere turboen i min A4 1.8tq. Har montert større turbo og større eksos manifoil. Skal begynne på montering av 3"(?) slange fra turbo til LMM og luftfilter.

Kan ikke veldig mye om motor, men kan litt.

Lurer litt i å skaffe meg en boost controller. Skal denne erstatte N75 eller skal den kobles i serie med N75?

Altså: turbo - boost controller - N75 - wastegate (og slangen til LMM)

Noen som kan anbefale en boost controller? Ser prisene kan variere en del. Men, er det noe særlig forskjell på en til 300,- og en til 1500,-?

Dere som har oppgradert turboen og slangen fra turbo til LMM og luftfilter, hvordan har dere gjort det med varmeskjold og luftfilter? Slangen jeg har er en del lengre enn original. Tviler på det gamle varmeskjoldet mitt vil passe. Må prøve å få dette til å se så originalt ut som mulig :P

Setter pris på bilder :)

Videre blir det montering av større eksos før det blir mapping og montering av bl.a større dyser.

Kom gjerne med erfaringer og anbefalinger. (FMIC kommer med tiden)

Sikter inn på 260hk.

20150415_200701.jpg

(bilde før jeg startet)

Ser dette innlegget skulle ha ligget i Tuning kategorien. Hvis en admin ser dette, så kan den flyttes (fant ikke ut av det selv).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.