#1 Skrevet Juni 9, 2015 (endret) Siden jeg ikke får den tiden denne trenger grunnet andre bilprioriteringer så vurderes denne solgt til noen som har lyst å gjøre den ferdig. Mangler noen deler for å få komplett, men er generellt bra karroseri. Mye rust allerede tatt. Har papirer på godkjent søknad ombygd til diesel. Står en del i tråden under: http://forum.vacn.no/showthread.php?t=275386 Prisen har jeg satt til 8000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2015 Hvilke deler mangler for å få den komplett? Er int i handel Har du tlf nr eg kan nå deg på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2015 Det mangler (uten at jeg er 100% sikker): Frontvindu Bakluke(er der, men lite pen) Eksosanlegg Stoler Gulvtrekk og taktrekk Dører har jeg, men usikker stand. Kalippere og bremseslanger fremme Er det jeg kommer på, men godt mulig det er noe mer smådill Kan nå meg på 958 03 585 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Løfter opp denne hvis noen vil ta vinteren til hjelp å få gang på denne. Får ikke tid ettersom andre prosjekter blir prioritert. Kan byttes i 16v motor (KR/ABF) / 1.8T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...