#1 Skrevet Juni 10, 2005 Noen som har peiling på vwgearkasser? Lurer på følgende.......; Passer gear delen av ei 02a gearkasse fra passat - 4 syl. (88 - 97 med wire overføring) på clutch-hus delen av ei 02a (ccm) gearkasse til vr6......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2005 Noen som har peiling på vwgearkasser? Lurer på følgende.......; Passer gear delen av ei 02a gearkasse fra passat - 4 syl. (88 - 97 med wire overføring) på clutch-hus delen av ei 02a (ccm) gearkasse til vr6......? Er det ingen som har peiling på gearkasser her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2005 Skal ikke se bort i fra at de passer omhverandre. Jeg har hørt om de som har mikset med gir og girkasse hus mellom VR6 utgaven og 4 syl varianten av 02A i USA. Det er også en del som har bygget om VR6 Syncro girkassene til vanlig 4 syl "clutch hus" så jeg tro det skulle gå bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2005 Skal ikke se bort i fra at de passer omhverandre. Jeg har hørt om de som har mikset med gir og girkasse hus mellom VR6 utgaven og 4 syl varianten av 02A i USA. Det er også en del som har bygget om VR6 Syncro girkassene til vanlig 4 syl "clutch hus" så jeg tro det skulle gå bra. Jo takk takk, da må det utprøves.... Så får en se om det passe.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...