#1 Skrevet Juni 10, 2015 Disse har ikke vakuum på fordeleren, skal noen temp givere tas av eller skal man bare justere til 6 grader fortenning med varm motor? Gjelder motorkode SD, men er vel samme som DZ tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2015 Hæ? Ingen som har justert tenning på disse før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2015 Kan sjekke i morra jeg om jeg får tid, må inn og grave i dokument rommet for gamle biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2015 Har du ikke en Haynesbok da Glenn Ove? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2015 Har du ikke en Haynesbok da Glenn Ove? bare for golf 2 og passat 35i, kanskje jeg finner nesten lik motor der. I golf 2 boka, så er ikke gti omhandelt dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...