Mellomaksling Audi S4 B5 2000

Anbefalte innlegg

Hei,

Mellomakslingen min var visst slitt. Er dette vanlig?

Fikk pris på å bytte den og det skulle de ha 26 000kr for. Synes dette virker vanvittig dyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett på den mellomakslingen jeg å, bare sånn for moroskyld, samtidig som å ta lageret. Passer vel RS4 å den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står dette: Kontrollert og funnet deffekt mellomaksel med opplagring. Her må mellomaksel skiftes. Kosta 19k for mellomakslingen og resten i arbeid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står dette: Kontrollert og funnet deffekt mellomaksel med opplagring. Her må mellomaksel skiftes. Kosta 19k for mellomakslingen og resten i arbeid.

Hva er problemet da? Vibrasjon? Ville fått tak i en brukt en eller sendt den til folk som driver med sånt som GKN f.eks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er problemet da? Vibrasjon? Ville fått tak i en brukt en eller sendt den til folk som driver med sånt som GKN f.eks

Viberasjoner ja! Slo visst oppi dørken? GKN?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Viberasjoner ja! Slo visst oppi dørken? GKN?

Snodig. Mulig den har fått en skade da sånn at den er slått skeiv og ut av balanse. Søk på GKN :) De ligger vell i ditt område også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det vanskelig å bytte mellomaksling selv? Kan spare noen tusner da om jeg kjøper 034 sin mellomaksling hvis den er grei?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.