#1 Skrevet Juni 11, 2015 Hei, Mellomakslingen min var visst slitt. Er dette vanlig? Fikk pris på å bytte den og det skulle de ha 26 000kr for. Synes dette virker vanvittig dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2015 Var akslingen slitt? eller har knutene og senterlageret tatt kveld? 26k må være en helt ny mellomaksling med nye knuter og lager vel? Jeg ville ha prøvd å bytta ut knutene og senterlageret, evt http://store.034motorsport.com/driveshaft-high-strength-aluminum-center-b5-s4.html?___SID=U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2015 Har sett på den mellomakslingen jeg å, bare sånn for moroskyld, samtidig som å ta lageret. Passer vel RS4 å den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2015 Står dette: Kontrollert og funnet deffekt mellomaksel med opplagring. Her må mellomaksel skiftes. Kosta 19k for mellomakslingen og resten i arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2015 Står dette: Kontrollert og funnet deffekt mellomaksel med opplagring. Her må mellomaksel skiftes. Kosta 19k for mellomakslingen og resten i arbeid. Hva er problemet da? Vibrasjon? Ville fått tak i en brukt en eller sendt den til folk som driver med sånt som GKN f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2015 Hva er problemet da? Vibrasjon? Ville fått tak i en brukt en eller sendt den til folk som driver med sånt som GKN f.eks Viberasjoner ja! Slo visst oppi dørken? GKN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2015 Viberasjoner ja! Slo visst oppi dørken? GKN? Snodig. Mulig den har fått en skade da sånn at den er slått skeiv og ut av balanse. Søk på GKN De ligger vell i ditt område også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2015 Kan godt hende det bare er opphengslageret i midten som er slitt. Litt jobb å bytte, men sikkert betydelig rimeligere. http://store.034motorsport.com/driveshaft-support-b5-audi-chassis.html Audi/Møller selger bare komplett mellomaksel såvidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 18, 2015 Er det vanskelig å bytte mellomaksling selv? Kan spare noen tusner da om jeg kjøper 034 sin mellomaksling hvis den er grei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...