Anbefalte innlegg

Hvilken dekkdim bør en ha på 8,5x19 ET 35 på 2010 a6 avant bilen har kun sportsuderstell. 245 35?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener 255/35 er originalt iallefall. Så er det bare å regne utifra det om man ønsker andre dimensjoner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5 x20 et 38 med 255 30 dekk går det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

245/35-19 funker fint, har det selv på samme dim og innpress på en 2005 2.4Q

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5 x20 et 38 med 255 30 dekk går det?

Tror det går akkurat bra uten subbing.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor stort er navnet på disse 2010 mod 2,0 TDI

57,1 eller 66,6? Mye mas her nå men fint om noen vet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpa det funket fint .bilen trenger dog litt mer senk en kun sportsunderstell ;)

felgene er BBS RS GT 8,5x20 et 38

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse som satt på en rs6? Anbefaler forøvrig eibach sportline om du ikke går for justerbart. Knall fornøyd med mine [emoji4]. Koolart forhandler dem og har fine priser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer disse hadde stått på en Rs6. Har du bilder av lik bil med Eibach sportline fjærer og 20" dette er en familiebil så noe spesielt lavere en den er nå er ikke aktuelt 2cm hadde nok gjort susen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av min med sportline og 9x20 et40 og 255/3060ae95f52e67c886d9a7f16171929029.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det såg jo veldig greit ut egentlig :) Da har du vel mer en nok høyde under bilen til å kjøre normalt over fartsdumper og bussputer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med klaring i skjermene her kontra RS6? Den bruker jo 9.5-20 ET 36

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heldige felgene er 8,5x20 et 38

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forskjell på bensin og diesel på innpress tror jeg. 9" bredt med et40 på min hadde stukket utom hjulbuer. 8.5 et35 er omtrent flush...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er som sagt veldig fornøyd [emoji4] lavt nok til at jeg ikke går å tenker at jeg skulle kjøpt justerbart men ikke så lavt at jeg kjører rundt og engster meg for å slå nedi. Fartsdumper er null stress, bussputer har vi ikke her i Grenland så det har jeg ikke testet.

Vil tro du har en cm eller to ekstra å gå i skjermene på 4f rs6 det er ikke mye ekstra å gå på på min nå. Testet med 10,5x20 et40 og 255/30 det gikk det og men da er det ikke plass til mer dekk, og felgkanten stakk utenfor. Utrolig bøllete stuk på bilen da men orket ikke ta de uunngåelige diskusjonene det ville medført med div tilsyn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er forskjell på bensin og diesel på innpress tror jeg. 9" bredt med et40 på min hadde stukket utom hjulbuer. 8.5 et35 er omtrent flush...

husk at 9" et40 kun bygger ca2mm lenger ut enn 8,5 et35 og at skuldra på dekket ligger 5mm lenger inn i skjermen med et40 kontra 35 uavhengig av hva felgbredden er 😉

forstillingskomponentene er de samme på diesel og bensin så er ingen forskjell på det ☺

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt rart at bensin har oppgitt et35 i vognkortet mot et45 på en dieselen til en kollega.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ofte litt Lotto hva som skrives i vognkortet har jeg inntrykk av. Avhenger av både den som viser og den som registrerer bilen i systemet. Min bil ble levert ny fra fabrikk med 245/40-18 på 8,5x18 et 48 men allikevel så står det oppgitt 225/50-17 et45 i vognkortet. Det har og vært flere eksempler i klubben på at identiske biler har forskjellige felghidden registrert.

Hva som faktisk passer kan variere etter hva slags bremser bilen er utstyrt med og designet på felgene. Nå tok ikke jeg heller høyde for 4f S6 og Rs6 etter som disse har lenger snute og bredere skjermer for å få plass til motoren og bremser. Og dermed også lavere et på hjulene de leveres med

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er oppgitt til et35 men ble levert med 245/45-17 et48 ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er oppgitt til et35 men ble levert med 245/45-17 et48 ;-)

Da er faktisk ikke de hjula godkjente på bilen hvis man spør SVV.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge sommerhjula er ok 👌 er jeg fornøyd ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av min med sportline og 9x20 et40 og 255/3060ae95f52e67c886d9a7f16171929029.jpg

Er det 50-40 settet du har her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På orginale dempere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.