#1 Skrevet Juni 12, 2015 Hei. Jeg kjøpte alu travers foringer og kom i 3 forskjellige typer. Men var ikke merket hvem skal hvor. Greit å vite før jeg begynner:) Begynner fra venstre. 4 stk - 8 stk - 4 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2015 Ingen som vet?! Tenkte å montere idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2015 Hvor handlet du ifra? Jeg handlet fra 034 og der var alle like. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2015 Handlet ifra Hansen motorsport, stort kit som skulle inneholde alt. Noen hull litt dypere enn andre i traversen tro? Fant ut av den til høyre med grader skal der gir og diff fester er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2015 Fant ut og var ganske opplagt når jeg demonterte de gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...