#1 Skrevet Juni 12, 2015 Mister servostyringen på Golf Mk3 1998 mod når det regner/er våt veibane. Hva kan være årsaken til dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2015 Servo reimen som slurer. Stram den eller evt bytt den om den er sliten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2015 Enig, slakk eller dårlig reim, også kommer det vannsprut fra forhjulet som gjør at reima slurer. Det er ikke selvstrammer på denne, den må strammes opp manuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2015 husk å løsne pumpa i bakkant når du skal stramme. blir vanskelig ellers sitter vel i 2 bolter i bakkant og bytt reim når du først holder på. koster en knapp 50lapp kan jeg tenke meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2015 husk å løsne pumpa i bakkant når du skal stramme. blir vanskelig ellers sitter vel i 2 bolter i bakkant og Ja denne er kjek og vite! For disse fant ikkje eg første gang eg skulle skifte reime [emoji28] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2015 Takk for alle svar. Hvor sitter denne servo remmen og hva trenger jeg av verktøy for å bytte denne? Ikke skrudd noe før annet enn å bytte pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 18, 2015 Vanlige håndverktøy holder.... Servoreima ser du enkelt når du åpner panseret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...