Anbefalte innlegg

Etter å ha samlet biler, deler og dilldall i flere år, begynner det nå å synke inn. Jeg kommer ikke ikke til å få mer tid i tiden fremover, så da er det kanskje greit at noen andre kan ta over. Får ligge litt ute her, før de åker ut på finn, alle som en.

 

Selger min gamle bruksbil, en grønn Audi 80 b2 typ 81, med 1,6 liter motor og 5 trinns økonomikasse. Langt fra strøken dessverre, men ikke mye rust i forhold til mange av disse bilene. Det er litt i bagasjen og litt under disse krombredderne. Triptelleren har begynt å fuske. Bilen har gått ca 300000, motor er grei, og regreima har gått ca 20000 og motoren ble byttet til en tettere en da. Må eu godkjennes i disse tider. Såtr på svarte stålfelger, andre hjul kan selges med til avtalt pris. Kan også sende med en god del deler til en symbolsk sum.

 

5000,-

 

http://forum.vacn.no/showthread.php?142801-Min-Audi-80-B2-veteran-bruksbil/page15

 

EampBColor59of143.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.