#1 Skrevet Juni 13, 2015 (endret) Etter å ha samlet biler, deler og dilldall i flere år, begynner det nå å synke inn. Jeg kommer ikke ikke til å få mer tid i tiden fremover, så da er det kanskje greit at noen andre kan ta over. Får ligge litt ute her, før de åker ut på finn, alle som en. Selger min gamle cruisebil, denne har dessverre knapt nok vært brukt siden 2009. Stått i garasje mesteparten av tiden, uten motor. Vært bra for rust og gått relativt lite. Mener å huske mellom 100000-150000. Noen rustflekker her og der i karosseriet, vært slik siden jeg kjøpte den i 2007. Senket med ta technix senkesett. Leveres på 13" stålfelger. Står uten motor, men den følger med. 10000 41 42 45 66 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2015 Pris må du ha med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2015 Ble det ikke med det nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2015 Nesten navnebror Xn12281 her: vinke : Lykke til med salget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...