#1 Skrevet Juni 14, 2015 Hei, Som tittelen sier trenger jeg hjelp til å få opp bagasjeluka på Golf 1 innenifra, noen som har tips? Atle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2015 Ta av trekket så kan du løse ut låsemekanismen innenfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2015 Ta av trekket så kan du løse ut låsemekanismen innenfra. Prøvde det men skjønte ikke mye da det ikke var så bevegbart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2015 Fikk du av trekket?? Kan du ta bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2015 Fikk du av trekket?? Kan du ta bilde? Jepp. Skal ta så fort jeg er hjemme igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2015 Supert da kan jeg si hva du skal bevege på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2015 Supert da kan jeg si hva du skal bevege på Da har jeg fått tatt bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2015 Den plata i midten av bildet her må vippes ned i venstre side for å åpne luka da kan du skru ut å bytte låsen etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...