#1 Skrevet Juni 15, 2015 (endret) Selger mine Ocean Toronado (Rotor) felger. Felg størrelse: 9x20" - Boltmønster: 5x112 - Innpress: ET45 - Senterhull åpning: Ø66,5 - Farge: Antracit/Polert. Sitter i dag på Toyo Proxes T1 Sport 235/30/20 dekk. Noe strekk. Disse holder en sesong, men bør skiftes. Slitasje innerst pga. camber og strekk. Ellers bra spordybde. Felgene er brukt daglig. Har bruksslitasje (steinsprut og riper), men er hele og runde. En felg er tidligere reparert pga kantstein hakk. Ingen sprekker. Senter deksel på felg er uten VW merker (crome finish) og sentrerings-ringer til Golf/Touran/Passat, mfl. medfølger. Pris kr. 5.000,- (kan diskuteres ved hurtig avgjørelse). Sender ikke, men kan møte kjøper (innenfor 20 mils avstand). Se nye bilder lagt inn lenger ned i tråden. Send PM eller SMS til +47 46 94 72 55. (Tommy) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2015 Interessert i bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2015 Jeg har kjøpt meg nye 19" Zito wp111 mgm, så jeg trenger ikke felger Eller var det noe annet som var i tankene rundt bytte? (Skulle hatt Eibach 40mm senkefjærer ferdig montert på bilen...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2015 Får legge inn noen nye bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 2, 2015 Kan kjøpe de bare jeg blir kvitt minr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2015 Kan kjøpe de bare jeg blir kvitt minr Er en til i klubben som er interessert, så det blir først til mølla (eller førstemann med penger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2015 Litt offtopic men åssen er du fornøyd med Toyo-dekka Tommy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2015 Bortsett fra støy så er jeg veldig fornøyd med de. Godt grep på alle føre og slitesterke (så lenge det ikke er mye camber og strekk ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2015 Huff. Må forte meg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 7, 2015 SOLGT! (tråden kan slettes) En heldig kjøper i klubben overtar disse i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...