#1 Skrevet Juni 10, 2005 Jeg er på jakt etter to(fire med han/hunn) kontakter/plugger, den som sitter på N75 magnetventilen, og den som sitter på dynamoen. Altså de kontaktene som går på el-ledningen til hhv dynamo og N75, samt kontaktene som sitter fast på dynamoen og N75, altså hann og hunn. Det er kontakter som brukes flere steder i motoren, den til N75 har kun to pinner/ledninger, mens den til dynamoen har vel kanskje 2 den og, men er litt større og kontakten er ikke firkantet, men rund i den ene enden. Noen som skjønner hva jeg mener.. Stikker vel innom en hogger kanskje, der kan jeg hvert fall sikkert bare klippe av den pluggen på ledningen, men det er værre med den som sitter fast på tingene. Tar vel kanskje turen til møller, men skulle hatt noe delenummer da (som jeg ikke har klart å finne selv)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2005 Du kan kjøpe alt av kontakter og ledninger med riktige kabelsko hos din forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2005 Tror de har dette hos den lokale forhandleren. Mener å huske jeg spurte der en gang...men gikk ut uten kontakter på grunn av prisen... Trenger som normalt en spesiell tang til å krympe disse også. ...der var Per før meg ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...