Er det mulig å kjøpe kontakter til originalt ledningsnett?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter to(fire med han/hunn) kontakter/plugger, den som sitter på N75 magnetventilen, og den som sitter på dynamoen.

 

Altså de kontaktene som går på el-ledningen til hhv dynamo og N75, samt kontaktene som sitter fast på dynamoen og N75, altså hann og hunn. Det er kontakter som brukes flere steder i motoren, den til N75 har kun to pinner/ledninger, mens den til dynamoen har vel kanskje 2 den og, men er litt større og kontakten er ikke firkantet, men rund i den ene enden.

 

Noen som skjønner hva jeg mener.. : rolleyes

 

Stikker vel innom en hogger kanskje, der kan jeg hvert fall sikkert bare klippe av den pluggen på ledningen, men det er værre med den som sitter fast på tingene. Tar vel kanskje turen til møller, men skulle hatt noe delenummer da (som jeg ikke har klart å finne selv)...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe alt av kontakter og ledninger med riktige kabelsko hos din forhandler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de har dette hos den lokale forhandleren. Mener å huske jeg spurte der en gang...men gikk ut uten kontakter på grunn av prisen...

 

Trenger som normalt en spesiell tang til å krympe disse også.

 

...der var Per før meg ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.