#1 Skrevet Juni 15, 2015 Byttet lenkearmene til stabstaget på min Golf 4 her om dagen, skulle også bytte de indre foringene. Hadde skikkelig problemer med lenkearmene pga at nedre bolten knakk på begge sider. Tenkte jeg skulle bytte de indre nå, men ser at bolten er litt rusten, er det fare for at noen kan knekke/ryke her også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2015 De kan gjerne sitte godt de også men de er heller ikke dratt til med like mye kraft. Og de sitter på oppsiden av traversen vs nedkant foran så de får ikke like mye påkjenning så du kan være heldig å få de løs ganske lett. Var det på de to siste jeg bytta på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 16, 2015 Det eneste jeg husker var at det var fryktelig trang der inne, og tipset jeg fikk var å montere nye bolter som er 5 eller 10 mm lengre enn de eksisterende, så det er lettere å entre i gjengene. Husk penetrerende olje på den gamle bolten først 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...