#26 Skrevet Juni 14, 2005 Skal si fra jeg vang! Sjekka opp med nbs i dag angående "ny" fordeler, de skulle ha 800kr med garanti. Dette var brukt pris, synes det var litt dyrt jeg.. Skal sjekke med vw i morra hva en ny koster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 14, 2005 Øy, har et lass av dem liggende (i allefall 3), om jeg ikke husker feil så er de like fra gasser og GTI utgavene (men de delene ligger i kragerø)... Du mener hele fordeleren med stamme og alt som går ned i blokka ? De får du nok for 200,- på et hoggeri eller gratis om den detter inn på innsiden av jakka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 14, 2005 Ja det gjør ikke noe om de er i kragerø, for jeg kunne godt tenkt meg en av de.. Skal fortelle deg og andre det at jeg var innom en hogger i dag og de skulle pinadø ha 500 laken for en brukt fordeler!! Så hvis du er interesert og bli kvitt en fordeler så send PM.. mvh sv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...