Problemer med vindusvisker Golf Gti mk3, tips?

Anbefalte innlegg

Hei,

Brodern har ein Golf 3 der vindusviskerene forran har sluttet å virke.

Først gikk de bare på 2. hakket på bryteren før de slutta heilt.

Har byttet bakstykke på tenningslåsen då det var litt dårlig kontakt her, og har kjøpt ny hendel/bryter til viskeren. Sikringen er også sjekket og det samme er releet.

Før den slutta heilt å virke så gikk visst sikringen heile tida når viskeren var i bruk.

Spylervæska fungerer foran, og viskeren bak går. Men fortsatt ingen reaksjon forran.

Har ikkje fått sett på motoren enda da viskerarmene satt for fast til at vi fikk tatt de av i farten.

Men er vel det neste som bør sjekkes ut.

Noen som har opplevd lignende og har et par triks å komme med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være mekanismen/stagene foran ved viskeren som har satt seg fast? Om det funka på trinn 2, tenker jeg at de kanskje trengte maks kraft for å klare å gå i den siste perioden.

Vet det er et problem på en del biler, vært borti det både på golf4 og polo.

Mekanismen var det "umulig" å løsne/fikse i mine tilfeller, endte med å bytte hele.

Evt har du sjekka om det er spenning i pluggen på motoren på de forskjellige hakkene? For å utelukke kabelbrudd ellerno annet mener jeg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.