Anbefalte innlegg

Har søkt og er mange tråder om fukt men finner ikke noe som ligner på det jeg har.

Har fukt i dørken på førerplass, er ferskvann og ikke kjølevann som kan stamme fra register heldigvis. Dreneringer i "viftebrønn" nedom frontrute er også åpne. Vet at vis disse er tett kan det fylles opp og renne inn der vifta kommer inn torpedoveggen.

Hadde av deksler irunt panseråpner og det drypper fra nederste delen av denne som dere ser på bildet, umulig og se vor vannet kommer fra høyere opp der. Er litt korosjon på jordingspungt og så tyder på fukt i omerådet. Kan det være tettestoff rundt sikringsboks som er morknet og kansje trenger en oppstrekk med tec7 eller lignende?

Er det mulig at det kommer ned vann fra øvre det av skjermen der panserfestet er?

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle mine kabler i det punktet er irret, og 203-relé (ABS) har fått skikkelig juling mange ganger av vannet som drypper rett ned der. Komfortreleet er dødt. Guru Cato har gitt meg en god forklaring/teori, som går ut på at en karrosseriskjøt oppi der åpner seg litt, men den må man sannsynligvis ta av skjermen for å komme til. Noen har også sprekker i fugemassen på utsiden under panserhengslet, og har hatt god erfaring med å fjerne denne og legge på ny. Jeg prøvde å smøre inn gjennomføringen til panseråpneren uten resultat, og tetningen rundt sikringsboksen er så vidt jeg ser Ok. Får nok prøve å sprette av skjermen og sjekke! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.