#1 Skrevet Juni 17, 2015 Sliter med for blank speilaktig effekt i skilleveggen på 2014 Transporter T5. Dette ble værre etter at jeg sotet bakvinduene ekstra. Hvis jeg ser i speilen nå så ser jeg kun et speilbilde fremover og ikke bak i varerommet engang. Møtende biler blir også godt speilet i skilleveggen. Hadde ikke dette problemet på 2009 Caravelle som jeg hadde tidligere så noe forskjell i glasset er det.. Noen gode tips til hva som kan gjøres med plastvinduet i skilleveggen for å bli kvitt denne speileffekten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2015 Våtslipe for å matte ned litt hadde kanskje funket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2015 Var inne på tanken men vil ikke ha det for matt, for vil jo se bakover også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2015 Sote det vinduet også da? Kan jo prøve deg med lys solfilm og se om det blir bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2015 Bytte det ut med gitter? Jeg kjenner problemet fra andre varebiler også, f.eks. Vito som jeg kjører på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2015 Bytter heller til skilleveggen som sitter i 2009 modellen hvis jeg kommer over en. Der var det ikke noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2015 Bruke PlastiDip Glossifyer, har en relativt matt overflate som ikke reflekterer særlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...