Garasjeportåpner - integrert - tips ønskes

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har noen gode tips de vil dele ang. garasjeåpner?

 

Enkelte merker tilbyr det integrert, ikke VW i Golfen min... :confused:

 

Ett eller annet sted så jeg "dings" som stod i tenneren og kunne programmeres. Dermed er den "delvis integrert".

 

Kan legge fjernkontrollen skjult og trekke kabler til en trykkbryter, det beste hadde jo vært og brukt en av de ledige plassene til høyre på bildet.

 

vw%20brytere%20IMG_0006_zpsctl6sb3v.jpg

 

Noen som vet om det finnes "knapper/funksjoner" som jeg ikke har i min Golf 7 og det dermed er mulig med en ekstra bryter slik det ser pent ut?

 

Eller andre løsninger?

 

Nå ligger den på solskjermen men faller ned når det en sjelden gang er sol.

 

Takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hörmann sin åpner som man plasserer i sigarettenneren, lang rekkevidde og bygger 7mm kanskje.. Veldig diskret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill, carstyle4you har ikke til nyere enn Golf 6. Mailer de og hører, ellers har vi jo Hörmann.

 

Utrolig bra med forumet for sånne som meg. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bryter fra carstyle4you selv, i en av de ledige plassene rundt girspaken, ser originalt ut. Lodda på en åpner som jeg festet bak dekselet der bare. Funker veldig bra, dog noe dårlig dekning så jeg må forholdsvis nærme før den virker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten, jeg har sendt e-post til de for å høre om Golf 7-brytere.

 

Skulle ønske jeg fikk en diskre bryter i samme stil som resten, men en "vanlig" trykkbryter kan jo skjules over venstre kne. :o

 

Porten er av merket Came (UK) og den fungerer ikke sammen med Hörmann dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for inspirasjonstrådene, poster resultatet en gang før jul. :)

10 tommeltotter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka disse gutta? :)

 

http://shop.carstyle4you.com/

 

Jeg har sendt mail på engelsk til de flere ganger og spurt om de hadde planer om en versjon til Golf 7. Siden de er tyskere fikk jeg aldri svar... :P

 

Google translate hjalp og tysk elektronischen brief ble sendt.

 

Nein leider wird es hierzu keine geben.

 

Dermed ble det ingen fiks denne gangen. Porten vi har støtter ikke slik lighter-åpner.

 

Gi gjerne beskjed om noe kjenner til andre muligheter.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

024A5B86-F718-496E-884C-73C283F3225E.thumb.jpeg.720d4a1998c50ba74c453751197ead6d.jpeg

 

Ny garasjeport i blokka, heldigvis et kurant merke med kul remote.

 

39 pund, ikke tull og toll. 🤡

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Systems4you har visstnok et stort utvalg i mye som gjelder portåpnere etc til garasjer, til greie priser, men før du bestiller du lese her: trustpilot.

Dette er absolutt ikke reklame for dette firmaet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset Tom.

 

Min er programmert nå, leverandøren i UK var hjelpsom når manualen ikke ble lest.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.