Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg nye felger, brock b1 8.5x17.. : rock :

Lurer derfor på en ting eller to.. Bilen disse skal på er en Seat ibiza 2000mod.

Lurer på om dette innebærer veldig masse jobb? Org ET er 45 dette er 13, sitter 215.40 dekk på.. Hjulbuene mine er vel samme som golf 3 ca uten breddere, tenker det er like mye plass under disse to sine skjermer.

Felgene skal på uansett, men lurer på hvor masse jobb dette blir..

Takker for alle svar :)

Det skal også på Fk silverline.. Å det skal bli lavt.. :P

Mvh Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

off topic : har du 4x100 boltsirkel altså? har forresten valseverktøy du kan få leie!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brock B1 8,5*17 ET 13 med 215/40-dekk på A4'n min.. Orginalt ET er vel 45 om jeg ikke husker helt feil... Hjula står litt langt ut, men ikke valset hjulbuene... Her ser du iallefall åssen det ble på min.... Har også silverline X på... Senkesettet har sunket litt til etter at bilde her har blitt tatt.. Står HELT i bunn bak...

DSC02178 Small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian: har 4x100 ja.. Takk som byr, men er litt lang unna.. :P

Det er samme Et på A4`n å min, tipper dette blir bra jeg, må nok valse litt hvis den skal litt nærmere bakken, min er senket 50mm nå..

Skikkelig tøff bil du har forresten, så den på bilmekaniker treff på rudskogen for en liten stund siden, gikk jo greit å den! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian: har 4x100 ja.. Takk som byr, men er litt lang unna.. :P

Det er samme Et på A4`n å min, tipper dette blir bra jeg, må nok valse litt hvis den skal litt nærmere bakken, min er senket 50mm nå..

Skikkelig tøff bil du har forresten, så den på bilmekaniker treff på rudskogen for en liten stund siden, gikk jo greit å den! : smil :

Jeg kan evt hjelpe deg m valsing hvis det trengs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan evt hjelpe deg m valsing hvis det trengs?

Det hadde jo vært konge bra.. og hvor i vårt langstrakte land befinner du deg da?

Får felgene neste uke engang, men det justerbare er jeg ikke blitt lovet før i starten av juli av vwcarconsult.. tror du jeg får det da? Pleier de å holde frister?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde jo vært konge bra.. og hvor i vårt langstrakte land befinner du deg da?

Får felgene neste uke engang, men det justerbare er jeg ikke blitt lovet før i starten av juli av vwcarconsult.. tror du jeg får det da? Pleier de å holde frister?

Skedsmokorset/bryn.Kommer an på hvorjeggjøre det. For mer info ta kontakt med meg, sender nr mit på pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.