#1 Skrevet Juni 18, 2015 Har et fk silverline x coiloversett til golf 1 liggende. Det er brukt ca 1 år kjørt 8000km kanskje. Husker ikke helt. Hatt det liggende i kjelleren i ca 11 år. Vet ikke hva man kan ta for dette. 3500kr bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2015 Har du bilder og spesifikasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2015 fk silverline x er vel spesifikasjon nok eller? Bilde kan jeg få tatt iløpet av helga. Er vel høyde og hardhets justering. Ser helt "nytt" ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2015 Syns jeg såg to versjoner, men det var visst bare en har du tuv-papirer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2015 Har ikke di orginale tuv papirene , bare noen jeg fikk tilsendt på mail fra håkon sandberg en gang i tiden på forespørsel. men det er papirer til riktig sett skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 7, 2015 Kan gi 2k inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 7, 2015 Nei. Da kan det evt ligge til jeg evt setter det på min golf 1 gtd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 7, 2015 2500kr da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2015 Må nok opp i 3000kr ekskl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 7, 2015 da står jeg over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2015 får du tatt bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2015 er det ikke bare å google på nett? Ser jo ut som et hvilket som helst nytt fk silverline x egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...