#51 Skrevet November 24, 2015 Er med jeg, forslag til dato? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet November 24, 2015 Er med jeg, forslag til dato? Samme for meg,bare ikke helgen i uke 50,det er siste arbeidshelg før selve panikken setter inn.Å denne gangen SKAL jeg være med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet November 24, 2015 Stiller nok jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet November 25, 2015 Kunne godt tenkt meg å være med jeg også Men spørs på dato for her skal alt av julebord og avslutninger gjennomføres de neste to ukene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet November 25, 2015 Den 19 da. Hvis ingen blir med den 26 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet November 25, 2015 19. går fint 26. også for så vidt for da er det bare avslapping på programmet med mindre det detter inn en eller anna "obligatorisk" familiemiddag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet November 29, 2015 Da lager jeg arrangement på facebook for gokartkjøring på Brumunddal den 19 Desember! Når skal vi begynne? Klokka 17? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet November 29, 2015 Jeg kan ikke 19. men dere må ha det gøy læll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet November 29, 2015 Da lager jeg arrangement på facebook for gokartkjøring på Brumunddal den 19 Desember! Når skal vi begynne? Klokka 17? Count me in:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet November 29, 2015 Jeg kan ikke 19. men dere må ha det gøy læll Det er dessverre vanskelig å få det til å passe for alle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet November 29, 2015 Vi blir med ☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 7, 2015 Bumper denne.Kanskje flere blir med: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 9, 2015 Meld dere på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 9, 2015 Til info så har vi laget et arrangement på Facebook som en del har meldt seg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Desember 19, 2015 Ble det klokka 17 idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Desember 19, 2015 Ble det klokka 17 idag? Ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Desember 19, 2015 Ja! Kult.Blir vi mange? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Desember 19, 2015 Kult.Blir vi mange? Kanskje 10-15. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Desember 19, 2015 Var i dag dette ja Sett helt feil på kalenderen og planlagt dette i morgen jeg Og passer selvfølgelig ikke i dag blææ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Desember 19, 2015 Takk for fartsfylt før(h)juls-racing☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Desember 19, 2015 Vi må kjøre mer på nyåret! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Desember 19, 2015 Vi må kjøre mer på nyåret! Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Desember 19, 2015 De har bedrifts-serie http://www.hamargokart.no/bedriftsserien/ Kanskje VACN-Mjøsa kunne stille lag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Desember 20, 2015 Jeg er med på serie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Desember 20, 2015 Problemet er at vi har for stor utskifting av deltagere for hver gang. Da må de samme møte opp på alle seriene. Jeg foreslår at kjører på med samme frikjøringsopplegg til vi blir en "fast" gjeng som møter opp. Når vi er 15-20 stykker hver gang så bør vi kunne få med noen fast til å kjøre serie. Det er hvertfall min mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...