#76 Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Stemning for noe kjøring igjen? Førstkommende fredag,lørdag eller søndag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Januar 27, 2016 Stemning for noe kjøring igjen? Førstkommende fredag,lørdag eller søndag? Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Januar 29, 2016 Jeg er med på kjøring. Men ikke før andre uke i Februar. VACN har isbanetreff første uka i Februar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Februar 14, 2016 Når skal vi sette opp neste kjøring? Er den 27 Februar fint? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet April 10, 2016 Ny kjøring den 23 April? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 27, 2016 Mer kjøring! https://www.facebook.com/events/134147277022735/ klokka 13:00 i Snertingdal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 31, 2016 Takk for en trivelig "track-day" i Snertingdal,det frister (som vanlig) til gjentakelse.☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juli 31, 2016 Takk for en trivelig "track-day" i Snertingdal,det frister (som vanlig) til gjentakelse.☺ Morro med litt kjøring! Vi kan sette opp ny dato allerede nå hvis du har forslag. Så lenge det ikke kolliderer med treff. Sent fra min B15Q via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juli 31, 2016 Morro med litt kjøring! Vi kan sette opp ny dato allerede nå hvis du har forslag. Så lenge det ikke kolliderer med treff. Sent fra min B15Q via Tapatalk Hmmm...jeg har ferie ut neste uke.Så er det den helvetes jobbinga igjen.Bedre at du setter en tid så dilter jeg etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Januar 1, 2017 Kjøring i Brumunddal klokka 17:00 lørdag den 7.1! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...