#1 Skrevet Juni 10, 2005 Har byttet ut de orginale speilene,men kan noen fortelle meg hva de forskjellige ledningene på de orginale speilene er? Og hvilke jeg får brukt videre..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2005 Versegod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2005 Tusen takk,det bildet sa mer enn 1000 ord! det var til stor hjelp :-) Versegod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2005 Prøvde denne koblingen på min audi a4 avant,men det funket ikke hos meg? Hva er galt da? Farger på mine ledninger er følgenede: 1 grønn 1 rød/m gul stripe 1 gul/m svart stripe 1 hvit 2 brune speilet som over: 1 hvit 1 rød 1 svart hva skal sammen med hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2005 har prøvd alt,men speilene går bare nedover uannsett hvordan jeg trykker på bryteren i døra? Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2005 Har skjekket sikringene,men ingen brente,noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 17, 2005 Har skjekket sikringene,men ingen brente,noe annet? Rart!? Virket på min 95' og 96' A4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 17, 2005 Du kan jo måle deg fram. Koble på et voltmeter på ledningene fra knappen og se hvor det kommer signal (12V) når du trykker på de forskjellige retningene. Så kan du koble på 12V fra batteriet eller en annen strømforsyning til det nye speilet og teste ut hvordan det fungerer. Ut fra dette så vil du vite hvordan det skal kobles sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 17, 2005 på andre siden av bilen har ledningene disse fargene: 1 hvit/m blå stripe 1 hvit/m svart stripe 1 grønn 1 hvit 2 brune og de skal kobles sammen med? kan jo hende at disse oxo må kobles riktig da.... for at begge sidene skal fungere.... Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2005 har prøvd med målerlampe,hvit(strøm,hele tiden) de andre når jeg trykker i de forskjellige retningene.... Men så speilet beveger seg kun nedover. Noen som har lyst å prøve? Du kan jo måle deg fram. Koble på et voltmeter på ledningene fra knappen og se hvor det kommer signal (12V) når du trykker på de forskjellige retningene. Så kan du koble på 12V fra batteriet eller en annen strømforsyning til det nye speilet og teste ut hvordan det fungerer. Ut fra dette så vil du vite hvordan det skal kobles sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 17, 2005 Defekt speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 17, 2005 NYE SPEIL! Defekt speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2005 Defekt speil?Regner med at det er speilmotorene du mener... sannsynligheten er stor at den ene er brent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 17, 2005 Samma hva du kjøper kan det være defekt når du får det gutten. Slik er det ikke minst med elektronikk. Arne forklarer hva jeg _mente_ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 17, 2005 Virker ingen av speilene? Rart hvis ikke speilene kobles likt på din og min A4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 17, 2005 begge sider går kun nedover.... men forskjellige farger på begge sidene av bilen. Virker ingen av speilene?Rart hvis ikke speilene kobles likt på din og min A4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 20, 2005 Ingen som kan hjelpe meg videre med mitt problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 24, 2005 hvilken sikring går speilene på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 24, 2005 nr i sikringsboxen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 24, 2005 nr i sikringsboxen Husker ikke nummeret men syns å huske at det var en av de minste sikringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 24, 2005 hvilken sikring går speilene på da? Det er vel en oversikt over sikringene i lokket du tar av for å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 24, 2005 Hvis speilene går nedover, er det jo strøm der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 24, 2005 Hvis speilene går nedover, er det jo strøm der..Bra poeng Merkelig dette hær... Hadde du bod "litt" nermere skulle jeg ha hjulpet deg Roy Vidar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 24, 2005 Bra poeng Merkelig dette hær... Hadde du bod "litt" nermere skulle jeg ha hjulpet deg Roy Vidar... Men hvis testlampa lyser 'riktig' i forhold til hvordan du trykker, så er jo problemet funnet da.. Det kan umulig være i bilen, men MÅ være i speilene.. Kan ikke helt se noe annen løsning på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 24, 2005 står ikke noe om speil på den oversikten.... Det er vel en oversikt over sikringene i lokket du tar av for å komme til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...