#1 Skrevet Juni 21, 2015 Bilen er en s2 med orginal 3b motor. Har problemer med at pluggkablene ryker. Først var det bare en som røyk så jeg byttet den og så gikk det to dager så røyk det to til. siste gangen så stod bilen på tomgang og jeg hørte at motoren fusket og stoppet. Det var kabler fra 034 som stod i da dem begynte og ryke. Har kjøpt nye kabler og har ikke lyst til og grille dem og. Er det noen har noen tipps om hva jeg skal sjekke? Og et spørsmål til har bilen min teningsmodul? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2015 kablene fra 034 er bare en vits. aner ikke hvor mange jeg har skiftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 21, 2015 Kablene fra 034 er dårlige greier ja, har byttet ut ganske mange av de oppigjennom årenes løp... det samme gjelder forøvrig det meste av produktene fra den sjappa der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2015 Hva mener dere? er det bare og bytte til nye orginale og håpe på det beste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2015 Har hatt god erfaring med magnacore, prøv de Lagerpå mål eller hva du vil ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 11, 2015 Byttet alle pluggkablene men det hjalp ikke. prøvde så bytte fordelerlokk og rotor og da gikk den fint. Testa den gammle rotoren med multimeteret og den hadde røket. Brukte bilen en dag uten problemer og da jeg startet den dagen etter hørte jeg motoren gjore et par fusk og problemet var tilbake. Har oma kablene og dem var i orden. Så trenger litt hjelp igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...