#1 Skrevet Juni 10, 2005 Er litt i tvil ang hvilke lamper jeg skal sette på kjerra,chrome angel eyes + chrome baklykter eller sorte angel eyes + sorte baklamper? PS: Lyktene og felgene er PS Modda på og jeg er IKKE noe god på det.. Man får da litt inntrykk av hvordan sånn ca det hadde blitt. Chrome i front + bak: eller Black i front + bak: Har egentlig lyst på Chrome rundbaut men vil bare høre hva dere liker,noen liker sikkert ingen av delene heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2005 Sinnsykt fin bil Jeg ville valgt chrome angel eyes. Baklyktene er jeg usikker på Kanskje helt sorte ( ikke lexus look ) eller beholdt de orginale røde å få lakket alt rødt ? Uansett en meget pen bil du har! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2005 Hehe,takk! Blir nok Chrome Angel Eyes men er usikker bak selv. Er så lei de røde baklyktene som ALLE har,må ha noe annet.mulig det blir chrome bak også med ett lag eller to med soting.Så det ikke blir fult så mye chrome kanskje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2005 Pesonlig ville jeg valgt chrome foran og de sorte bak og jeg er ganske enig med deg i det at "alle" har helrøde, så finn noe ikke alle har. Er ikke veldig Lexus fan, men de sorte var jo ikke så dumme syntes jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2005 Ja,de sorte er ganske tøff de også. Fant ett annet slag som også er i chrome men litt penere en de andre som er i chrome: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2005 Nydelig bil! Jeg ville gått for svart rund baut. Svarte lykter foran og svarte lykter bak (altså svarte Hella, ikke svarte Altezza, hvis det finnes) PS: Lyktene og felgene er PS Modda på og jeg er IKKE noe god på det.. Pfff, beskjeden er du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2005 "sort" krom synes jeg.. -eller kanskje litt matt sort/mørk grå? Veldig fin Passat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2005 Veldig pen bil. Synes begge alternativene var perfekte og alt passet til bilen. Men likte vell de i chrom på de 2 første bildene du la ut! Vil også ha slik bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2005 iallefall ville valgt de sorte bak, men jeg hadde nokk også gått for de fram blir så wanabe "yaw æ har en stylad honda prelude eller civic"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2005 Absolutt de sorte foran, men litt usikker på bak... hvis du må ha lexus så er de sorte finest... min mening ihvertfall... meget pen bil forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2005 Jeg syns svart rund baut var penest jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2005 synes også at sort foran og bak ser best ut. kunne tenkt meg de sorte lyktene foran selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 11, 2005 Svart foran = Det er sikkert en grunn til at "alle" har røde bak, nemlig fordi det ser best ut. Syns jeg iaffal. Du kan jo fortsette letingen og se om du finner noe annet som ingen andre har som ikke er jap-style og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 11, 2005 Svart foran ja.. bak "må" du finne noe annet enn de to alternativene der... ville også byttet til svart gitter rundt grøftelysene ifm svarte lykter foran øyelokk som går helt rundt til blinklysa hadde også gjort seg.. slik at ikke blinklysa blir så store i forhold til hovedlyktene.. Pen bil forresten, og pen farge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 11, 2005 jeg ville satt på hvite orginale baklamper. det blir utrolig pent på den bilen med tanke på fargen. ellers ville jeg byttet nettingen i fronten som trond sier til svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 11, 2005 Helt klart sorte i fronten. Men for IKKE montere lexus baklykter! det er det styggeste jeg ser for tiden az. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 11, 2005 Jaja folkens. Hadde en avtale om at jeg skulle få bilen for 155k og skulle hente den til helgen igjen i og med at jeg ikke har fått penger i fra banken ennå men tror du ikke bilen gikk for 160k i dag du da.... Jeg hadde såååå mye planer med denne strøkne bilen som gikk i tusen knas nå som bilen er borte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 12, 2005 Du hadde ikke kjøpt den heller? U know.. finder's keepers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 12, 2005 Du hadde ikke kjøpt den heller? U know.. finder's keepers. Uff ja.. Jaja,myyyye biler å få tak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 14, 2005 Jaja folkens. Hadde en avtale om at jeg skulle få bilen for 155k og skulle hente den til helgen igjen i og med at jeg ikke har fått penger i fra banken ennå men tror du ikke bilen gikk for 160k i dag du da.... Jeg hadde såååå mye planer med denne strøkne bilen som gikk i tusen knas nå som bilen er borte.. Du får ta deg en shoping ferie til tyskland i sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 14, 2005 Du får ta deg en shoping ferie til tyskland i sommer. Hehe,ja du sier noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...