#1 Skrevet Juni 24, 2015 (endret) Selger innsug og eksoskam som er omslipte kammer fra KM Cams. Til 1.8/2.0 16V. KR,PL,9A,ABF osv... Info fra KM Cams etter nr som står på kammene. Kamprofil: Innsug Centerline: 110° Duration: 280° Kam Løft: 10.1mm Ventilklaring: hydraulisk Løft i TDC: 1.55 Eksos Centerline: 110° Duration: 280° Kam Løft: 10.1mm Ventilklaring: hydraulisk Løft i TDC: 1.55 Kammene er helt nye, kanskje gått 10 mil. Disse vil jeg tru passer på en sugemotor også, hvis man vil flytte registeret litt opp og varve 7500rpm. Prøvde disse kammene i min motor, men siden jeg har en GT3071R turbo som kommer litt seint så passet dem ikke mitt oppsett, gjorde at den kom 1000rpm seinere. Trur det hadde blitt helt annerledes om de hadde vært montert i en 16v med k24 turbo, kunne vært morro og prøvd... Men med innvendig justerbart drev og ytre så mente KM cams det var mye og hente. Selges for selvkost. 1500kr + frakt. Kammene koster ca 4000kr nye. bedre om noen hadde fått bruk for dem, ligger bare i garasjen og støver ned nå.... KR venstre / KM Cams høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2015 Disse blir kanskje i vasseste laget på en KR med dobbel webere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2015 (endret) Nei, det er ikke sikkert Lasse. Når jeg dro på kom det et fantastisk lyd og brøl, de kommer virkelig på 5000rpm. Hørtes ut som en sint sugemotor 1500kr er jo ikke mye uansett, om dem ikke passer deg så får du sikkert igjen det du gir. Jeg ga 1500kr for dem selv av Bjørn Tore, så jeg syns jeg nesten må ha igjen det. Er under halv pris av hva KM skal ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2015 Hvordan ville disse fungert på en original KR da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2015 Det vet jeg ikke, men man kan jo begynne med kammer og kjøpe grenrør etterhvert ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2015 Disse med grenrør, filter og eksos så kan jeg tippe lyden blir helt konge illsint 16V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2015 280 er ikke det i høyeste lag for turbo a.. trodde 280-oppover var for sugiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2015 Javel ? Jeg mener og trur også at disse passer godt på en suge 16V. Hadde jeg hatt en 16V sugis så hadde jeg montert dem tvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 24, 2015 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...