Anbefalte innlegg

Vurderer kjøpe nytt gammelt prosjekt så vurderer hvilken bil jeg må selge .

Dette er da gammle Jon Arne Stensvik sin bil ( http://forum.vacn.no/showthread.php?239248-1994-S2-RS2-Sedan&highlight=rs2+sedan )

 

Bilen er fortsatt strøken og har kjøpt inn litt deler til den, og den er nylig eu godkjent

 

Ting som er kjøpt inn/montert/ ombygd for å gjøre den mere eu godkjennings vennlig er

Komplett orginal eksos RS2

RS2 luftfilterboks

Veivhus lufting er nå inn der den bør , samme med bensin damp takt ventilen

2.0t coiler nye , orginal coil deksel ble montert , carbon følger med .

RS2 bunn deksel under , litt spesiel sak (noe slags glassfiber/kevlar)

Ny omtrekt ratt med fungerende blinklys retur

Eneste minus er speedometer er ikke helt 100 % lenger og sommer dekka bør byttest ut

Ellers så følger det med litt deler som er blitt demontert og spacer til vingen feks . og et sedan baksete i sort skinn

K26/27 turboen har null aksial slakke og motor går MEGET godt med disse delene

Her er det bare tut å kjør , ikke noe store jobber å gjøre , eneste jeg ville gjort er å ha på nye orginale motor og girkasse fester og prøvd justert giroverføringen litt da den er litt tung å gire og tar litt borti noe til tider .

Bud rundt 250t blir vurdert

Stort sett eneste innbytte som er inntresangt er en urquattro 20v ( orginal)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har fått bevist til forsikring selskapet at dette er en orginal s2 limo oistedenfor rs2 som det står i vognkortet . Ganske greit siden rs2 er rød merka med forsikringselskapa og da må man ha del kasko eller full kasko , nå kan man ha ansvar også og prisen på forsikringen er lavere som s2 og mye enklere finne noen som vil forsikre den da s2 bare er gul merka hos forsikring selskapa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da annses denne som solgt. Ny eiger får vel nyte den i sommer (om sommeren kommer da)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg har fått bevist til forsikring selskapet at dette er en orginal s2 limo oistedenfor rs2 som det står i vognkortet . Ganske greit siden rs2 er rød merka med forsikringselskapa og da må man ha del kasko eller full kasko , nå kan man ha ansvar også og prisen på forsikringen er lavere som s2 og mye enklere finne noen som vil forsikre den da s2 bare er gul merka hos forsikring selskapa

 

Bare må rette på deg her :) Såkalte risiko/søke biler, eller hva en skal kalle det... Det er ikke slik at en må ha delkasko eller fullkasko på dem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det måtte dem hos mitt selskap vertfall . Uansett lite vits å forsikre en bil for noe den ikke er .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.