#1 Skrevet Juni 25, 2015 hei. Hvor kjøper dere dempere til Audi typ81/85 q? Jeg har tidligere vært i kontakt med Venom motorsport, og fikk tak i dempere foran. Trenger nå "korte" dempere bak. Noen forslag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2015 Senking.no skal skaffe til meg fer sende ei melding til Aron 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2015 Pass på størrelsen på demperne, 50mm passer ikke i mine fjærbein ihvertfall. Har snakket med Aron, og han hadde dempere til dette fjørbeinet: mine er ikke så store 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 13, 2015 Snakket med Flemming Alm ein gang, han meinte at det var Golf mk1 forstøtdempere bak på Typ81/85 quattro men om det stemmer har eg ikkje sjekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 13, 2015 Bestilte Bilstein B6 Sport fra Auto-trio. Oppga klubb-medlemskap og fikk 27% rabatt. Har 50 mm foran og 55 mm bak på en 1986 80q GTE. Obs: på at det er ventetid på framdempere. Fabrikken måtte ha bestilling på 20 stk før de satt igang produksjon. Forespeilet oppstart på produksjon var rundt medio august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...