#1 Skrevet Juni 11, 2005 Som overskrift seie så søke eg etter stag mellom fjærtårna framme på typ85. Helst i lettmetall om det er like kraftige som stål, skal vere til bane bruk så forholdet kraft og vekt er "litt" viktig. Gjerne justerbart. Søkt litt på nettet finn berre til b3->oppover. Nokon som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2005 Sparco har i hvert fall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2005 Som overskrift seie så søke eg etter stag mellom fjærtårna framme på typ85. Helst i lettmetall om det er like kraftige som stål, skal vere til bane bruk så forholdet kraft og vekt er "litt" viktig. Gjerne justerbart. Søkt litt på nettet finn berre til b3->oppover. Nokon som veit? OMP selger også. både over og under+foringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2005 Powerzone får også tak i disse staga. Fra D&W i Tyskland. Finnes både i Stål og Alu tror jeg. Angående styrkeforholdet vet jeg mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...