#1 Skrevet Juni 28, 2015 Som sagt, fikk byttet FIS i VDO speedometer i allroad 2003 i går av Jacek fra Haugesund. Proff jobb, ingen problemer med akkurat det. Jeg har 2 erfaringer etter dette, for lyst display og for mørkt display i samme slengen: 1. Displayet er veldig lyst synes jeg. Kan dette justeres med VCDS (utenom det justeringshjulet som står i dashbordet selvsagt)? 2. Det er klin umulig å bruke polariserte solbriller!! Da blir displayet køl svart, og ingenting kan sees. Innsyn rett forfra er umulig med slike polariserte solbriller, kan jo bytte briller eller kjøre med hodet på skakke, Noen som har en ide på om man kan sette et eller annet på plastglasset til selve speedometeret? Kanskje en bit plast for soting av ruter, som først demper selve lyset, og fjerner refleksene i samme slengen, da er begge sakene løst i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2015 Hei Jeg kan bare fortelle at jeg har samme problemet med mine Audier også. Spesielt dårlig med Rayban polariserte briller. Kan heller ikke se temp innstilling i visse vinkler. Måtte kjøpe meg vanlige solbriller gitt. Jeg skulle gjerne hørt med han Jacek angående sviktende trippteller, får sjekke nr på forumet. Lykke til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2015 Det er helt normalt at du ikke ser LCD med polariserte solbriller. Det gjelder ikke bare Audi, det gjelder alle typer LCD, bildisplay, kalkulatorer etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2015 Men noen som har prøvd et eller annet å legge foran displayet? For de som ikke vet det, så var det ikke slik med det gamle originale displayet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...