SOLGT. BBS RM 012 6,5x15 ET33 NYE bilder.

Anbefalte innlegg

Lufter disse for salg.

9000kr + frakt.

Kan også byttes/delbetaling i en delebil med enten 1,6TD eller 1,9TDI (90-110hk, for eksempel Golf3). Motor/gir må være i bra stand, resten spiller ingen rolle. Men burde være med tverrstilt motor. Helst i Narvikregionen. Bodø-Tromsø går greit. Kommer og henter.

Event Golf gti mk1/2 delebil.

Finn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=61130570&searchclickthrough=true&searchQuery=bbs

(litt dårlige bilder)

bbs%20rm%20009_zpscexbgwie.jpg

bbs%20rm%20010_zpsjna871iv.jpg

bbs%20rm%20011_zpsbctlrdue.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved kjøp av disse og enten eksosen eller senken til Golf 3 som jeg selger her, gis det 1000kr i avslag på BBS'ene ;)

Eksosen selges for 3000kr inkl frakt. (Om den er på 263kr som jeg tror)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppsann.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye bilder. Tror disse ble noe bedre ;)

Men er vanskelig å ta bilder av noe som er så blankt !!

Sjiten mellom eikene sitter veldig løs. For over med bare fingeren og dette kom rett av. Er vel bare latskap fra min side at disse ikke er 100% rene enda....

RM%20Sort%20008_zpsc8asjavx.jpg

RM%20Sort%20010_zpsml2btlgl.jpg

RM%20Sort%20009_zpsheib9dbv.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du verden !!

Trodde disse var mere lettsolgte enn så !! Vinter sesongen nærmer seg, så da blir de vel ikke solgt i år.

Får jeg mk1'en ferdig til neste sommer (håpe håpe), så vandrer dem selvklart på den da :)

Eller om jeg får ShabbyCaddy'n senket.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne 9x16 schmidt ML i United Grey med 215/35-16 Falken dekker være av int? 4x100 et 15

kjørt ca 35mil med..vasket etter hver kjøretur og er vel 99% strøkene..Er vel en eller 2 bittesmå steinsprut i lakken om du leiter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine felger, men nei dessverre.

Så dyre felger kommer ikke på min mk3, og 9x16 på klassisk mk1 liker jeg ikke :)

Også lite sannsynlig at jeg kommer til å få ET15 godkjent på noen av bilene mine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått et par forsiktige forespørsler om jeg tar imot bud. Der ingen bud ble avgitt :)

Har også fått bud på 6000 og 7000kr. Som selvfølgelig ikke ble akseptert.

Dette koster det å restaurere BBS RM.

-1 ytterring 1300kr = 5200kr

-4 navdeksler 2000-2500kr (brukt på ebay)

-BBS emblemer 1000-1500kr

-Skruer 1000kr (på ebay)

-4 nye stålventiler

-I tillegg kommer frakt og moms

Dette vill det koste om du kjøper gamle RM og ønsker å restaurere. Og da har du enda ikke kjøpt inn restaurerings objekter og fått disse tilsendt. I tillegg må du fjerne lakken, og få de nylakkert. Kjøpe dekk, få de sendt og balansert på felgen.

Noe å tenke på, før man kommer med tullebud :) ( dette gjelder ikke deg Christer :) )

Om jeg ikke kommer til å bruke disse neste sommer, vil prisen ved salg settes opp til 10000kr neste år. Og den er fast.

Sliter jeg ut dekkene før sesong slutt og kjøper nye, vil dette også påvirke evt salgspris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk plutselig en del henvendelser på min Finn annonse. Noen som kan frakte disse fra Narvik til Tromsø ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.