#1 Skrevet Juni 28, 2015 Er det noen verksteder i Oslo/Østlandsområdet som er gode på å få ut knekte boltender? Jeg har en skruebit i eksosopphenget der mekanikeren klarte å knekke metallborret. Skruen sitter inne i karosseriet. Antakelig gikk borret varmt og det knakk. Så har jeg en ren skruebit som sitter i det ene caliperfestet - godt rustet fast. Så nå trenger jeg noen som er gode på dette. Takknemlig for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2015 Hvis du legger ut et bilde så kanskje noen kan gi deg tips for å fikse det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2015 Nja, jeg har gjort mitt forsøk på å få det av, orker ikke stå på gårdsplassen her å prøve mer Skruen i calipperen har litt "stamme" så den kan vel sveises på en mutter kanskje, men sveiseapparat har jeg ikke, og den andre bør det vel brukes ett spesialborr på, så jeg vil sette bort jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2015 Du må finne et 'bakgårdsverksted' som ikke tar voldsomt betalt, ellers overgår fort timeprisen det du må gi for en pent brukt caliper.. festet i karosseriet hadde jeg nok bare boret tvers igjennom og gjenget opp på nytt, evt. bare sette en gjennomgående bolt, (var vel det han var på vei mot?) og det vil vel en mekaniker også gjøre. Hvorfor kunne ikke mekanikeren som gjorde jobben i første runde fikse det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2015 Han rotet det jo enda mer til da han knakk borret når han skulle borre ut den knekte skruen. Planen hans var vel å bruke grisepikk etter det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2015 Hehe.. Ja, og under der er det vel ikke akkurat 'gøy' å holde på heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...