#1 Skrevet Juni 29, 2015 Heisann. Jeg kjøpte og betalte komplett forsillings-sett til min passat 3bg på parts24.no, jeg sendte de en mail da jeg syntes levering tok lang tid, og fikk beskjed om at jeg skulle ha de senest fredag/lørdag(19/20 juni). Nå er siden dems slettet, jeg har ikke sett snurten av noe deler, og lurer på hva i all verden jeg skal gjøre...? Hjeeelp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2015 Adressen parts24.no er registrert på firmaet Norleaf AS ved en kar som heter Stig Flem i Ålesund. NORID Handle...............: NA6368O-NORIDType.......................: organization Name.......................: NORLEAF AS Id Type....................: organization_number Id Number..................: 998468809 Registrar Handle...........: REG334-NORID Post Address...............: Borgundvegen 489 Postal Code................: NO-6015 Postal Area................: ÅLESUND Country....................: NO Phone Number...............: +47 40 06 33 11 Email Address..............: stig_flem@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2015 Denne karen var også medlem i klubben en stund: http://forum.vacn.no/showthread.php?225161-Slitedeler-til-din-VAG-B%E6rearmer-AC-Kompressor-m-m 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2015 Han karen her sitter også med firmaet Flem Import og Tuning, adresse http://www.bilpower.no/ Funnet via 1881 og Brønnøysund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2015 Tusen takk, folkens! Da skal vi få kontakten han personlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2015 ikke la han slippe unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2015 Han har ikke fornyet medlemskapet for 2015 ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2015 alle penga er vel borte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2015 Har handlet med han flere ganger uten problem, det løser seg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2015 har handlet hos sharif før uten problemer jeg men ikke sikkert det er like greit lenger nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 1, 2015 Har du betalt med kort, kan du vel bare ta kontakt med utsteder av kortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...