Scirocco banebil (Gamle bilen til Tore H. Bratlie)

Anbefalte innlegg

Ønsker å selge prosjektet mitt grunnet plassmangel, garasjeplassen den står på blir opptatt. : mad :

 

Bilen er en Scirocco mk1, med "papirer". : rock :

Jeg kjøpte bilen av Tore slik den står, jeg har ikke hatt annledning til å gjøre noe enda.

Det er bur i bilen som må sveises litt, må sveise litt skjermer også. Kaross ellers er uten rust.

Satt en 1.8t motor i bilen, men den fulgte ikke med. men fikk med 3 forskjellige girkasser og litt smått ellers.(to av kassene har diffsperre)

Understell(H&R Coils kr 27000,-) og bremser er oppgradert(fått opplyst at det er fra golf mk2 g60), så her er det ikke mye som skal til for å få en banebil.

Glassfiberbredding medfølger(kostet 15 000,- med frakt og moms.) En del sett med felger følger med. :)

 

Ønsker rundt 35.000kr, men bilen må bort så alle bud blir besvart og vurdert. (skambud er det ikke vits med)

 

 

 

IMG_1405.jpg

 

IMG_1353.jpg

 

IMG_1351.jpg

 

IMG_1348.jpg

 

IMG_1346.jpg

 

IMG_1449.jpg

IMG_1354.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

 

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, feil er rettet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du specs på coilsene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noe som ble satt på før jeg kjøpte den. Har et bilde av dem tror jeg.

 

- - - Updated - - -

 

image.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar på ferie den 21/07, Den som kommer med 14000,- får den.(alt)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.