Audi A8 2000 3,7 quattro 260hk, Recaro, Bose, Solar, Cruise, Navi++

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å selge min nyinnkjøpte A8 med ett lass nye deler!

Denne er så å si likt utstyrt som en S8, understell, interiør, felger osv++

 

Km.stand 335000 pris er samme som selvkost ca 69000kr medfølger nye deler for 30000kr.

 

Link til påbegynt finn.no annonse med bilder og mer info:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61226532

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, vurderer å selge min nyinnkjøpte A8 med ett lass nye deler!

Denne er så å si likt utstyrt som en S8, understell, interiør, felger osv++

 

Km.stand 335000 pris er samme som selvkost ca 69000kr medfølger nye deler for 30000kr.

 

Link til påbegynt finn.no annonse med bilder og mer info:

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61226532

 

Den så jo kjempeflott ut, det er nesten så jeg får lyst på "gammal" bruks bil igjen når jeg ser slikt :) denne er jo minst like velutstyrt og komfortabel som 10 år nyere Premium biler.¨

 

Lykke til med salg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo kjempeflott ut, det er nesten så jeg får lyst på "gammal" bruks bil igjen når jeg ser slikt :) denne er jo minst like velutstyrt og komfortabel som 10 år nyere Premium biler.¨

 

Lykke til med salg :)

 

Takk for hyggelig tilbakemelding Helge;) den har en kjørekomfort som er helt vanvittig alderen tatt i betraktning☺

Recaro setene i disse bilene må være noen av de beste som er laget til audi, syntes de er hakket bedre enn 4f og c5 sine recaro stoler.

Egentlig veldig mye bil for pengene hvis du ikke trenger statusen til nyere bil lengre og er lei av verditap..

Mulig det blir bestilt s8 motor snart gått 88000km med ledningsnett, ecu og luftmengdemåler så skal det passe rett i. Snakker om ca 25000kr inkludert frakt+ moms fra england.

 

Så dersom noen er interessert vennligst gi beskjed fortest mulig, da jeg seriøst vurderer å gjøre det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tillat hengervekt er 2320kg på denne!

20150701_105534.jpg

20150701_105625.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nylig byttet bensinpumpe, bensinfilter, bensintrykksregulator, bensinpumpe relee, el.kjølevifte til klima, veivhusfilter og bensinlokk! Bil fungerer bra foruten kjølevæske lekkasjen, bruker bilen daglig og akkurat nå er vi i dk på ferie!

 

 

WP_20150720_20_35_33_Pro.jpg

WP_20150720_20_34_59_Pro.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ligger den ute på finn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er denne bilen solgt til ett hyggelig forum medlem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.